Perspektywy zawodowe
Twoja wiedza i zdobyte umiejętności pozwolą Ci na:
- kontynuowanie nauki na różnych kierunkach uczelni wyższych
- zorganizowanie, uruchomienie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług reklamowych
- podjęcie pracy w podmiotach gospodarczych polskich i zagranicznych zajmujących się organizacją reklamy, promocji i public relations.
Szeroki zakres wiadomości i umiejętności w dziedzinie organizacji reklamy umożliwią Ci uzyskanie kolejnych specjalizacji zgodnych z aktualnymi potrzebami rynku pracy.
Warunki nauki:
Będziesz uczył się w nowocześnie wyposażonych pracowniach przedmiotowych. Dysponujemy:
- 5 pracowniami komputerowymi – każda z nich posiada 16 stanowisk
- pracownią plastyczno - techniczną
- pracownią sprzedaży usług reklamowych
- pracownią fotograficzną wyposażona w nowoczesny sprzęt
- pracownią multimedialną
- pracowniami językowymi
Każdy uczeń może korzystać z komputera i internetu w Centrum Informacji Multimedialnej.
Kwalifikacje i dyplomy
W zawodzie technik organizacji reklamy wyodrębnione są kwalifikacje:
- A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
- A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Uczeń, który zdał egzamin potwierdzający daną kwalifikację w zawodzie otrzymuje świadectwo potwierdzające kwalifikacje w zawodzie.
Absolwent, który posiada świadectwa potwierdzające wszystkie kwalifikacje wyodrębnione w danym zawodzie oraz świadectwo ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej otrzymuje dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe.
Na wniosek absolwenta komisja okręgowa wydaje suplement do dyplomu w języku obcym.
Celem kształcenia zawodowego jest przygotowanie do:
- życia w warunkach współczesnego świata
- wykonywania pracy zawodowej
- aktywnego funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy
Podejmując naukę w zawodzie technik organizacji reklamy, zdobędziesz kwalifikacje z zakresu:
- sprzedaży produktów i usług reklamowych
- organizowania i prowadzenia kampanii reklamowej
Będziesz umiał:
- przygotować ofertę produktów i usług reklamowych
- zorganizować i prowadzić ich sprzedaż
- tworzyć przekaz reklamowy
- projektować środki reklamowe
- stworzyć plan medialny
- przygotować środki reklamowe
- zbadać skuteczność reklamy
Pracujemy w oparciu o specjalistyczne programy: Adobe Photoshop CS 4 PL, ABBY FineReader, QuarkX Press 8.
Praktyki zawodowe mogą odbywać się poza miejscem zamieszkania.
Przedmioty, z których oceny będą przeliczane na punkty:
- język polski
- język obcy III.1 (ten, którego uczysz się od szkoły podstawowej)
- matematyka
- informatyka
Wszystkie przedmioty ogólnokształcące realizowane są w pełnym wymiarze godzin – dobrze przygotujemy Cię do matury.